Polityka jakości

Spółka Inter Cars S.A. od 2003 roku opracowała oraz wdrożyła certyfikowany system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami międzynarodowej normy ISO 9001.

 

Celem systemu zarządzania jakością jest zrozumienie i spełnienie wymagań klienta poprzez wdrożenie podejścia procesowego z uwzględnieniem ryzyka i szans oraz poprawa skuteczności i efektywności poszczególnych procesów wraz z ich ciągłym doskonaleniem a także polepszenie standardów obsługi klienta.

 

Zakres certyfikacji systemu zarządzania jakością w Inter Cars S.A. obejmuje: sprzedaż i dystrybucja produktów motoryzacyjnych i przemysłowych; zarządzanie kompleksową obsługą serwisową pojazdów – flota; usługi logistyczne obejmujące magazynowanie, konfekcjonowanie oraz zarządzanie łańcuchem dostaw towarów dla Klientów oraz kontrola jakości i badań wyrobów dystrybuowanych.

 

Polityka jakości jest nieodłączną częścią funkcjonującego systemu zarządzania jakością. Wszyscy pracownicy uczestniczą w procesie realizacji polityki przyjmując pełną odpowiedzialność za jej realizację podnosząc jakość swojej pracy oraz biorąc czynny udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku Inter Cars w oczach Klientów.

 

Potwierdzeniem funkcjonowania systemu zarządzania jakością w Inter Cars S.A. jest przyznany przez zewnętrzną jednostkę certyfikacyjną certyfikat ISO 9001

powrót