Jedno z większych wydarzeń targowych w branży automotive już za pasem. Na 16. organizowanej przez Inter Cars imprezie zobaczymy ekspozycje ponad 200 wystawców. Postaramy się skutecznie robić za przewodników w całym tym ogromie stoisk. Za mapę natomiast posłuży niniejsza zapowiedź poszczególnych stoisk.

 

W pierwszych latach działalności firma Vanstar wytwarzała elementy układu wydechowego przeznaczone dla samochodów ciężarowych marki Star. Odpowiadając na zapotrzebowanie klientów oferta została poszerzona i obejmuje kompletne układy wydechowe (od tzw. normy EURO 0 do EURO 5) do wszystkich wiodących marek pojazdów użytkowych. Na stoisku firmy będzie można zobaczyć oferowane przez nią katalizatory EURO 5 na przykładzie kompletnego układu przeznaczonego do ciężarówki marki VOLVO. Firma Vanstar w swojej ofercie posiada także szeroką gamę rur cieczy, które znajdują swoje zastosowanie w układach hamulca górskiego. Na ich ekspozycji będą mogli Państwo zobaczyć wszystkie najpopularniejsze referencje tzw. rur retardera do wiodących marek samochodów ciężarowych i autobusów.

 

Firma Cartec zamierza z kolei zaprezentować najnowszą linię diagnostyczną, która uzyskała certyfikat w lutym 2017 roku. Nowość posiada intuicyjne i łatwe w obsłudze oprogramowanie oraz nowoczesną szatę graficzną, która pozwala na czytelny odbiór wyników, zarówno przez diagnostów jak i klientów stacji. Ponadto wyposażona jest w automatyczne rozpoznawanie napędu 4×4. Istnieje również możliwość dodatkowego wyposażenia linii w system pneumatycznego unoszenia stanowiska rolkowego, który pozwala na badanie hamulców samochodów sportowych, z niskim zawieszeniem, a także ospojlerowanych.

 

SKF na targach Inter Cars otrzymało stoisko w hali B z numerem 214. W jego centrum staną dwa kompletne modele silników, których dobór nie jest przypadkowy. Motory można znaleźć pod maskami wielu popularnych w Polsce modeli samochodów. Pierwszy model to wyprodukowany w Bielsku-Białej czterocylindrowy, turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 1.3 litra SDE. W ubiegłych latach był on wykorzystywany przez Fiata, Forda, General Motors, Grupę PSA czy Suzuki, stąd w zależności od marki nosi oznaczenie JTD, TDCi, CDTi, HDi czy DDiS. Drugi model jest wspólnym projektem Grupy PSA z Renault, który z racji swojej konstrukcji i pojemności 3 litrów, znalazł zastosowanie w dużych modelach tych marek.

 

Continental natomiast, podczas tegorocznej edycji Targów InterCars zaprezentuje nową ofertę opon do pojazdów ciężarowych. Wśród prezentowanych modeli znajdzie się m.in. ogumienie do transportu regionalnego – Conti Hybrid HS3/ HD3/ HT3. Rodzina opon Conti Hybrid to produkty charakteryzujące się wydłużonym okresem eksploatacji, znakomitą wydajnością oraz obniżeniem zużycia paliwa o 6 proc. w porównaniu do modeli poprzedniej generacji. Ponadto ogumienie tej linii posiadają zarówno homologację M+S, jak i symbol 3PMSF (trzech szczytów górskich i płatka śniegu). Rodzina Conti Hybrid powinna sprostać wymaganiom klientów, którzy poszukują sprawdzonych produktów zarówno na drogi regionalne, jak i trasy szybkiego ruchu.

 

 

źródło: motofocus.pl
19.09.2017

powrót